Search This Blog

Sunday, May 3, 2009

~:: Jalan 100 tahun Curry Mee ::~

让我来介绍百年路咖哩面

这是老板和老板娘


我叫了这杯“打架鱼龙眼水” 。。好好喝哦。。 ^.^


香喷喷的咖哩面。。见了都想流口水。。


如果你嫌咖哩不够的话,那你可以自己加咯。。。
我就有点贪心,加了两汤匙。。可辣的我像蚂蚁在火窝上走动。。好可怜哦。。


最后,我可吃的饱饱。。“满载而归”


地点:

2 comments:

IcelandPiggy said...

where is this? what time available? i like curry mee very much, i saw this on news paper before,but dun know where lol ...

Unknown said...

ok, in this case, i put the map for you.